Дистанційне навчання 19.04.21-07.05.21

07.05.2021 (п'ятниця)

Литературное чтение


Математика (ZOOM)

Контрольная работа

Для выполнения контрольной работы приготовь двойной листок в клетку. Начинай писать на раскрытом листке.

Готовую работу сфотографируй и пришли.

Шестое мая

Контрольная  работа

1.     Вставь числа и запиши выражения.

       

        16284 кг =   _ т 2 ц __ кг     

       

        29 ч = __ сут.__ч    

       

2.     Вычисли, записывая решение примеров письменно         (в столбик):

       

        2052 • 19

       

        91375 : 43       

       

        136576 : 64     

       

3.     Задачу реши с пояснением:

       

 С первого участка собрали 27 мешков картофеля, а со второго - 13 таких же мешков. Со второго участка собрали на 770 кг меньше, чем с первого. Сколько килограммов картофеля собрали с каждого участка?    

       

4.     Реши уравнение:

       

        х : 56 =1624    

       

5.     Начерти квадрат, площадь которого  9 см2. Найди его периметр.

       

6*.   В книге нет страниц с 25 по 44. Сколько         листов недостаёт в книге? Запиши.

Русский язык (ZOOM)

Тема : «Наречие, как часть речи»

Задание

Выполните упражнение 310 с.170

Природознавство

Тема: «Степь: расположение, погода, формы земной поверхности, водоемы, полезные ископаемые, почвы. Растительный и животный мир. Охрана природы. » § 57-59

Задания



Ознакомьтесь с материалом учебника с. 154-160

В рабочей тетради заполните ст.56-57

Посмотрите видео






Трудове навчання (ZOOM)

Тема: Виготовлення символу маку до Дня пам'яті та примирення






06.05.2021 (четвер)

Літературне читання

Тема : «Валерія Іваненко "Батько-колючка та його гніздечко"»

Завдання

Перевірка знань з теми ««Як мурашки наїлися цукру» за Майком Йогансеном». 

Використай цей код, відкривши посилання.

join.naurok.ua

Код доступа 5305683

Укажіть прізвище, ім’я.

Прочитайте оповідання  с.160-164

Дайте відповіді на запитання с.164

Назвіть тему й основну думку твору

Перегляньте відео до уроку

Українська мова (ZOOM)

Тема : «Відмінювання прикметників у множині»

Завдання

Повторіть відмінювання прикметників за таблицею(див.нижче)

Виконайте впр.285 (Б) с.137-138, впр. 289 (А), с. 139

За бажанням (не обов’зково)

Попрацюйте на тренажері за посиланням   

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjective_case_endings.html

Перевірка знань з теми «Контрольна робота. Прикметник». 

Використай цей код, відкривши посилання.

join.naurok.ua

Код доступа 2966152

Укажіть прізвище, ім’я.


05.05.2021 (cереда)

Літературне читання

Тема : «Як мурашки наїлися цукру» за Майком Йогансеном

Перевірка знань з теми « Паола Утевська "Ліс-трудівник"». 

Використай цей код, відкривши посилання.

join.naurok.ua

Код доступа 8838244

Укажіть прізвище, ім’я.

Завдання


Прочитайте оповідання  с.156-159

Дайте відповіді на запитання с.159

Назвіть тему й основну думку твору

Підготуйтеся до переказу тексту за планом (допишіть  його самостійно)



Математика (ZOOM)

Тема: «Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові»

Задания

Посмотри видеоурок


Сравни записи письменного нахождения числовых значений произведений № 969 стр. 153

Выполни №975, 976 стр.154

Українська мова (ZOOM)

Тема : Порівнюємо форми давального та місцевого відмінків у російській і українській мовах. Спостерігаємо за прикметниками у формі орудного відмінка. 

Завдання


Розгляньте таблицю відмінювання прикметників

Вивчіть  правило ст 132

Попрацюйте на тренажері за посиланням   

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjective_case_endings.html

Виконайте вправу 273 (А) на стор. 132, вправу 278 (Б) на стор. 134



30.04.2021 (п'ятниця)

Литературное чтение

Тема: Кир Булычёв "Авгиева лаборатория"


Дочитай главу до конца с. 176 - 180. 

Выполни тест по теме: "Кир Булычёв "Авгиева лаборатория"" по ссылке:

join.naurok.ua

Код доступа 4952553


Математика

Тема: «Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові»

Задания

Посмотри видеоурок


Сравни записи умножения на двузначное и трехзначное числа № 959 стр. 152

Выполни №966, 967 стр.153

Русский язык

Тема : «Наречие, как часть речи»

Выполни тест по теме: "Наречие" по ссылке:

join.naurok.ua

Код доступа 5550440

Природознавство

Тема: «Лесостепь: растительный и животный мир. Охрана природы. » § 55-56

Задания

Ознакомьтесь с материалом учебника с. 150-153

В рабочей тетради заполните ст.55

Посмотрите видео



Трудове навчання

Красива математика! Як це? Чи знаєте ви , що таке фрактали?

Безкінечний математичний візерунок, що складається з багатьох однакових або схожих частин, називається фракталом.

 Самоподібні безлічі з незвичайними властивостями в математиці ,починаючи з кінця ХІХ століття ,почали з'являтися приклади самоподібних об'єктів з патологічними з точки зору класичного аналізу властивостями.

 



 


Також можете прочитати про фрактали  як геометрію у природі за посиланням

http://juliagalant.blogspot.com/2012/09/blog-post_30.html

Спробуйте  створити фрактали кількома методами. Математику не треба зводити до арифметики. Вона набагато глибша, часом неймовірна та дуже красива!

- Спочатку  спробуйте  зліпити фрактал з пластиліну;

- зробіть фрактал з гнучких йоржиків( дротиків);

- намалюйте фрактал( будьте уважні. Це дуже складно, адже не так легко виправити, якщо десь помилився)

- дуже легко і креативно можна зробити фрактал з наклейок. Спробуйте! Чекаю на фото ваших робіт уже сьогодні! 

Ознайомитися з роботами своїх однолітків можно за посиланням https://padlet.com/nadiavoltolnist/wkbtbst1jx4rlzbn


29.04.2021 (четвер)

Літературне читання

Тема : «Паола Утевська "Ліс-трудівник"»

Завдання

 


Прочитайте оповідання  с.152-155

Дайте відповіді на запитання с.155

Назвіть тему й основну думку твору

Українська мова

Тема : Відмінювання прикметників жіночого роду

Перегляньте відеоурок з теми (за бажанням)



Вивчіть правило на стор. 128

Виконай вправу 268 (А) на стор. 130



 28.04.2021 (середа)

Літературне читання

Тема : «Тамара Коломієць «Квітень».

Анатолій Костецький «Квіткові сни».

Степан Жупанин «Початок медоносу»»

1)  Опрацювання вірша Тамари Коломієць «Квітень»

1. Біографічна довідка

— Тамара Опанасівна Коломієць народилася в місті Корсунь-Шев-ченківський на Черкащині. Мати багато працювала, тому вихованням дівчинки займалася бабуся. Тамара виросла «у пелені бабусі Ганни», яка була в міру релігійною, керувалася здоровим глуздом і прислухалася до народної мудрості. Ці риси характеру вона передала внучці. Неписьменна баба Ганна знала напам’ять майже весь «Кобзар» і часто його цитувала.

Мама дівчинки працювала лікарем. Дідуся і татка, на жаль, уже в ранньому дитинстві у дівчинки не було: дідуся забрала громадянська, а татка — Друга світова війна. Але був ще маленький братик, якому доводилося власноруч майструвати вітрячки, літачки та кораблики.

Тамара Опанасівна належить до покоління, дитинство якого було перерване війною. Ще до війни дівчинка вміла читати. А потім усі підручники замінив «Кобзар» та бабусині козацькі й чумацькі сумовиті пісні, казки, загадки, лічилки, яких вона знала безліч.

2.  Виразне читання вірша.

Квітень

Щедрим сонцем обігріта

Між гаїв лягає путь.

Йдуть удвох весна і квітень

І співаночки ведуть.

І такі в пісень слова —

Все довкола ожива.

І така в співців хода —

Квітне далеч молода.

Як торкне весна гілки —

Цвітом вибухнуть бруньки;

Квітень ступить між дубками —

Ряст вкривається квітками.

Як махне весна рукою —

Злинуть птахи над рікою.

Квітень вклониться землі —

Полетять на цвіт джмелі.

День дзвенить, мов на цимбали

Хтось веселий витина…

— Добре ж ми попрацювали! —

Усміхається весна.

 Тамара Коломієць

— Який настрій цього вірша? (Добрий, ласкавий, ніжний)

3. Словникова робота.

Цимба́лы — струнный ударный музыкальный инструмент, который представляет собой трапециевидную деку с натянутыми струнами

Ряст-багаторічна лікарська рослина.

4. Читання стовпчиків слів на одному диханні.

сонцем обігріта

весна і квітень

співаночки ведуть

вибухнуть бруньки

Ряст вкривається

вклониться землі

цвіт джмелі.

цимбали  витина

6.  Виразне читання вірша учнями «ланцюжком».

7. Дискусія «Моя точка зору» (Читання вголос і відповіді на запитання)

Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.

— Чому Тамара Коломієць обрала героєм свого вірша саме   квітень?

-Які весняні перетворення відбулися в  природі завдяки  весні і  квітню?

-Уяви, що поряд із весною та квітнем був фотограф. Які  світлини він би зробив?

8. Гра «Знайди рими»

Слова-

Хода –

Гілки -

Рукою –

9. Робота за ілюстрацією     

— Знайдіть рядки вірша, що проілюстрував художник.

Як будемо читати цей вірш?

 2)  Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Квіткові сни»

1. Біографічна довідка

Народився А.Г. Костецький у Києві в сім’ї вчителів. Про своє дитинство розповідає з гумором: «Дитинство було важке: класний керівник тато; “нормальні” діти після школи відпочивали від учителів, а в школі — від батьків, а у мене вчителі і вдома, і в школі.». У п’ять років хлопець сам читав і писав, навчився грати в шахи й плавати. Відтоді не розлучався зі спортом, книгою, пером. Ще в дитячому садку, коли його, малого, дорослі запитували «Ким ти хочеш бути?», він упевнено відповідав: «Письменником!».

Ще в першому класі в Анатолія Костецького був зошит із власними віршами. У п’ятому він отримав на шкільному конкурсі диплом за вірші, присвячені Тарасові Шевченку.

Анатолій Костецький — автор понад п’ятдесяти поетичних і прозових книжок: «А метеликам весело», «Весняні дарунки», «Все про мене», «Лист до птахів», «Де літо живе?», «Батьки нас не розуміють», «Бюро знахідок», «Постукай у моє вікно», «Все — як насправді», «Суперклей Христофора Тюль-кіна, або Вас викрито — здавайтесь!», «Мінімакс — кишеньковий дракон, або День без батьків», «Мої та твої таємниці» та ін.

2.  Виразне читання вірша.

Кожній квітці навесні

кольорові сняться сни:

кульбабі сняться жовті,

тюльпанові — червоні,

і дуже-дуже голубі

дзвіночку лісовому.

Бузку бузкові сняться сни,

волошці — волошкові,

ромашці — срібні від роси,

фіалці — фіалкові.

 

               Про кого і про що цій вірш?

                Чи сподобався він вам?

 

3.Словникова робота

Кольорові – цветные

Кульбаба - одуванчик

Волошка-  василек

4.Читання вірша учнями.

-Як виявилася майстерність поета Анатолія Костецького у  цьому вірші?

-Прочитайте вірш виразно. Голосом спробуйте передати настрій, виражений у ньому.

— Про які квіти йдеться у вірші?

5. Гра «Розвідники. Доповни слово».

— Які сни сняться квітам? Відповідайте словами вірша.

Кульбабі —

Тюльпанові —

Дзвіночку лісовому —

Бузку —

Волошці —

Ромашці —

Фіалці —

6. Завдання. Скласти загадку про квітку, яка з’являється першою навесні.

Розпочніть загадку словами:

Що за квітка, відгадай!

Квіточка…           (біленька)

Стебельце…         ( тоненьке)

Листочки…          (зелененькі)

Розцвітає…          (навесні)

Люблять діти її …(всі)

                                           ( Підсніжник)

3)  Опрацювання вірша Степана Жупанина «Початок медоносу»

1.    Біографічна довідка

 Жупанин Степан Ілліч народився 18 січня 1936 р. в селі Іршаві на Закарпатті в сім’ї селянина. Закінчив філологічний факультет Ужгородського університету. Учителював, згодом викладав в Ужгородському університеті. Отримав ступінь кандидата педагогічних наук. Пропрацювавши в школі багато років, Степан Жупанин звернувся до творчості для дітей. Перша книжка «Бджілка» з’явилася ще 1959 р. Далі друком виходять «Сестрички-смерічки», «Гірська стежинка», «Пісні для дітей», «Світле озерце», «Ватра», «Сонечко», «Барвінок», «Смерековий край», «Лісовий світанок». Вірші С. Жупанина перекладалися російською, білоруською, чеською, угорською мовами. Лауреат літературної премії імені Лесі Українки (1994). У видавництві «Веселка» твори С. Жупанина друкувалися в колективних збірниках; окремими виданнями виходили «Гірська стежинка», «Світле озерце», «Лісовий світанок», «Світлячок та бджілка». Помер 7 січня 2005 р. 

2.  Виразне читання вірша учнем.

Медонос весняний
Розпочався нині.
І гудуть невпинно
Вулики бджолині.
А дідусь між ними
Ходить на світанку,
Слухає, як бджоли
Дзумкають веснянку.
Бджоли дідусеві
Бороду обсіли,
Думали: то перший
Цвіт весняний білий.

-Що у  вірші Степана Жупанина викликало твою посмішку?

3.Словникова робота

Медонос - медоносна рослина

Вулик - улей

Світанок - початок ранку.

Дзумкають - їдять 

4.Перевірка первинного сприймання змісту твору – гра-бесіда «Мікрофон»

-Хто ходить біля вуликів?

-Хто обсів бороду дідусеві?

-Чому вони так зробили?

5. Гра «Бджілки»

Напівголосне читання учнями тексту, кожен — у своєму темпі. 

6. Гра «Не перерви ланцюжок»

Читання вірша учнями «ланцюжком».

Підготуйся до виразного читання: подумай, з  якою інтонацією, у  якому темпі ти читатимеш вірш, які слова захочеш прочитати з  особливим почуттям

7. Розвиток читацьких навичок . Гра «Знайди початок»

- весняний розпочався нині

між ними

- дідусеві бороду обсіли

6. Робота за ілюстрацією     

— Знайдіть рядки вірша, що проілюстрував художник.

Як будемо читати цей вірш?

7. Гра «Розсипанка».

— Весняний вітер повіяв і розсипав прислів’я. Відновіть його!

пташок, і, Квітень, землю, зустрічає, квітчає.

(Квітень землю квітчає і пташок зустрічає.)

VІІ. Рефлексія.

Гра «Як зберегти природу»

•         Якщо ти любиш весняну природу - підніми руки.

•         Якщо тобі подобаються квіти – посміхнися.

•         Якщо ти не збираєш великих букетів квітів –плесни в долоні над головою.

•         Якщо ти не нищиш пташиних гнізд – постав руки в боки.

•         Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки.

Підніміть руки вгору. Відчуйте уявне сонечко. Тепле сонечко наповнило вас своєю енергією. Давайте намалюємо своїми долоньками «Єдину, живу картину весни». 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити вірш напам’ять Степана Жупанина «Початок медоносу»

 

Українська мова

Тема : "Відмінювання прикметників чоловічого та середнього роду в однині." 

Вивчіть правило на стор. 127

Виконай вправу 263 (А) на стор. 128


Математика

Тема : «Письмове множення чисел на двоцифрові. Складання і розв'язування  рівнянь і виразів » 

Задания
Повтори порядок действий в выражениях 
Повтори приемы письменного умножения чисел 

Выполни №957, 958, стр.152


 27.04.2021 (вівторок)

Литературное чтение

Тема: Кир Булычёв "Авгиева лаборатория"




Задание

Ознакомься с биографией автора



Прочитай часть главы из фантастической повести с. 173-176.

Математика

Тема : «Письмове множення чисел на двоцифрові. Складання і розв'язування  рівнянь і виразів » 

Задания
Повтори порядок действий в выражениях 
Повтори приемы письменного умножения чисел 

Выполни №948, 949, стр.150

Русский язык

Тема : «Наречие, как часть речи»

Задание



Ознакомьтесь с видеоуроком "Наречие"



Выучите правило с.168

Выполните упражнение 307 с.169

Природознавство

Тема: Лесостепь: расположение, погода, форма земной поверхности, водоёмы, полезные ископаемые, почвы.




Задания

Ознакомьтесь с материалом учебника с. 148-149

Посмотрите видео по теме


Выполните задание в тетради на стр. 54

Я у Світі

Тема: Праздники нашего государства. Делаем выводы по теме: "Человек в обществе"

Посмотри видео по теме



Прочитай с. 126-129 учебника. Учебник онлайн

https://issuu.com/not-ka/docs/__470038___bibik_4klass_i_y_sviti_r

Выполни задание в тетради с. 49-50


 26.04.2021 (понеділок)

Основи здоров'я

Тема: Безопасность дорожного движения

Посмотри видеоурок по теме


Прочитай стр. 106-109 учебника

http://autta.org.ua/files/files/2_Алатон%20Основы%20здоровья%204%20класс%20учебник%20рус.pdf

Выполни в тетради стр. 46-47

Математика (ZOOM)

Тема : «Письмове множення чисел на двоцифрові. Складання і розв'язування  рівнянь і виразів » 

Задания
Повтори порядок действий в выражениях 
Повтори приемы письменного умножения чисел 

Выполни №940, 941, стр.150

Русский язык (ZOOM)

Тема : «Обобщение знаний по теме "Глагол"»

Задание

Повторите изученные правила с.137-167

Повторите разбор глагола как части речи

Повторите спряжения глаголов

Выполни тест по теме: "Контрольная работа по теме: "Глагол"" по ссылке:

join.naurok.ua

Код доступа 2095536

Образотворче мистецтво 

Тема : «Мій рідний край»

Завдання

Намалюй свій рідний край за інструкцією




 23.04.2021 (п'ятниця)

Литературное чтение (ZOOM)

Тема : Урок внеклассного чтения "Приключения Электроника"

Задание



  • Ознакомьтесь с произведением Е.С.Велтистова 
  • Ознакомьтесь с отрывком из фильма


  • Прочитайте фантастическую повесть "Приключения Электроника"

  • Посмотрите фильм  "Приключения Электроника"

Математика (ZOOM)

Тема : «Письмове множення чисел на двоцифрові. Розв'язування  задач »

Повтори порядок действий в выражениях (см урок 21.04.2021)
Повтори приемы письменного умножения чисел (см урок 21.04.2021)
Выполни №933, 934, стр. 149
Русский язык (ZOOM)

Тема : «Произношение и написание -тся и -ться в глаголах. Разбор глагола как части речи»

Задание


Выучите правило с.166

Повторите  спряжения  глаголов по таблице 


Ознакомьтесь с разбором глагола как части речи

Выполните упр.304  с.168

Природознавство

Тема: «Смешанные леса (Полесье): растительный и животный мир. Заповедные территории и охрана природы, зависимость деятельности человека от природных условий. » 

Задания

Ознакомьтесь с материалом учебника с. 144-147

Посмотрите видео по теме

 



Трудове навчання

Тема : «Ниткографіка "Писаночка-вишиваночка"»

Задания

Изготовь открытку к Пасхе по инструкции и схеме






22.04.2021 (четвер)

Літературне читання

Тема : «Богдан-Ігор Антонич «Весна — неначе карусель».

              Андрій М’ястківський «Вечір дихає весною…».

              Дмитро Павличко «Весна»»

Завдання

Виразно читайте вірші с.145-146

Послухайте зразок виразного читання

Слова Д.Павличка  покладено на музику. Послухай пісню «Весна»

Не забудь помилуватися природою за вікном і побачити прояви весни на власні очі.


Українська мова (ZOOM)

Тема : "Читаємо тексти, добираємо заголовки. Утворюємо прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. Удосконалюємо орфографічну грамотність." 

Переглянь відеоурок 


Вивчіть правило на стор. 125

Виконай вправу 259 (А) на стор. 126




21.04.2021 (середа)

Літературне читання

Тема: «Тарас Шевченко — наш великий поет. Микола Палієнко «Ти нам залишив прагнення високі…». Володимир Барагура «Дід і малий Тарас»

Перевірка знань з теми «Країна Сонячних Зайчиків»». 

Використай цей код, відкривши посилання.

join.naurok.ua

Код доступа 4592001

Укажіть прізвище, ім’я.

-У творах українських митців образ Тараса Шевченка є символом української державності, української нації, національної єдності українців, символом поступу до внутрішньої свободи, чесності, правди, самовираження, символом, що надихає жити, боротися, кохати - як вічна святиня, як уособлення найвищого розуму і непізнаного духу, як невмируща душа і пам'ять української нації...

-Давайте пригадаємо все що знаємо про Т.Г. Шевченка і допоможе нам у цьому гра  «Так – ні»

- Т.Г.Шевченко народився 9 березня 1814р.? ( так)

- Т.Г.Шевченко народився в с. Моринцях в маєтку поміщика Енгельгардта ? ( так)

- У ранньому віці в умовах тяжкого життя й поневірянь у малого Тараса не пробудилося великого бажання малювати? ( ні)

- Тарас ніколи потайки не малював, будучи козачком у поміщика Енгельгардта ? ( ні)

- У 1831 р. Шевченко разом з паном переїздить до Петербурга? ( так)

- На прохання свого козачка, пан дозволяє йому вчися малювати? ( так)

- Тарас ходив у Літній сад перемальовувати статуї, створював композиції на історичні теми, працювати над акварельними портретами? ( так)

- Малюнки Шевченка випадково побачив студент Петербурзької Академії мистецтв І.М.Сошенко? ( так)

- К.П.Брюллов намалював портрет письменника В.І.Жуковського, який розіграли в лотерею? ( так)

- За свого кріпака пан Енгельгардт запросив 2500 карбованців? ( так)

- 22 квітня 1838 р. Т.Г.Шевченка було викуплено з неволі? ( так)

- Після викупу з неволі Т. Шевченко не навчався в Академії мистецтв у Петербурзі? ( ні) 

-Отже тема сьогоднішнього уроку Тарас Шевченко — наш великий поет.

-Ця постать на стільки визначна , що навіть інші письменники і поети оспівують його у своїх творах .

-Перш ніж перейдемо до вивчення творів хочу сказати декілька слів про часи, про які йдеться в оповіданні «Дід і малий Тарас», про народне повстання проти польської шляхти.

Гайдамацький рух - народно - визвольний та суспільно - політичний рух проти польської влади в 18 на початку 19 століття. Гайдамаки - це названі народом повстанці, що існували на правобережній Україні в 18 столітті під владою поляків.  Найвизначнішими лідерами були Іван Гонта та Максим Залізняк.

Читання та аналіз вірша «Ти нам залишив прагнення високі…» Миколи Палієнка.

-Як ви розумієте ці рядки? Що автор мав на увазі?

Читання та аналіз оповідання «Дід і малий Тарас» Володимира Барагури.

— Що вразило, запам’яталося з оповідання?

—Прочитайте, про що просив маленький Тарас свого дідуся.

— Прочитайте, як реагував дідусь на прохання онука. Чому автор твору не написав просто: «Руку поклав на голівку внука й став розказувати», а написав — «Руку поклав на ясну голівку внука й став розказувати»?

— Як маленький Тарас сприймав розповіді дідуся — коли дуже переживав, а коли — радів? Які слова використовує автор, щоб передати емоційний стан хлопчика?

Домашнє завдання: читати оповідання «Дід і малий Тарас», виразно прчитати вірш "Діти", стор. 141-144, підручника.


Математика (ZOOM)

Тема : «Письмове множення чисел на двоцифрові. Розв'язування  задач »

Выполни тест по теме: "Дроби. Умножение и деление на разрядные числа" по ссылке:

join.naurok.ua

Код доступа 6051107

Вспомни порядок действий в выражениях

Вспомни приемы письменного умножения чисел


Выполни № 926, 927 стр.148

Українська мова (ZOOM)

Тема : "Добираємо антоніми й уживаємо прикметники з префіксами і суфіксами, спостерігаємо за значенням таких прикметників." 

Вивчіть правило на стор. 123

Виконай вправу 252 (А) на стор. 123

20.04.2021 (вівторок)

Литературное чтение (ZOOM)

Тема. Проверочная работа. Работа с литературным произведением.

Чтобы выполнить работу, перейди по ссылке. Сначала прочитай текст. Если не всё запомнил, перечитай, не спеша, ещё раз. Затем внимательно отвечай на вопросы.

СИЛА ДРУЖБЫ

На самом краю грядки возле других цветов пустил свой первый росток душистый горошек. Очень радовался он тёплому, ласковому солнцу, которое пробудило спящие в земле прекраснейшие растения.

– Как чудесен мир! – восхищался маленький душистый горошек, с нетерпением ожидая того дня, когда он сможет раскрыть первые цветы. Душистый горошек и сам ещё не знал, какого цвета они будут.

А пырей, глубоко зарывшийся в землю корнями, угрожал:

– Неужели ты, несчастный карапуз, собираешься перегнать меня в росте, да ещё расцвести? Не будет этого!

Пырей быстро зазеленел. Прошло немного времени, и он так разросся, что душистый горошек уже не мог увидеть солнце – нежные листочки душистого горошка покрывала тень пырея.

– Ну, видишь! – засмеялся злюка пырей. – Ты зачахнешь, и никто даже не узнает, что ты жил на свете!

– Какой ужас! – душистый горошек был в отчаянии. – Неужели я никогда больше не увижу милое солнышко, неужели мне придётся умереть, так и не распустившись?

Вдруг рядом с ним послышался тихий, учтивый голос:

– Не горюй, душистый горошек! Ты ещё расцветёшь. Только прислонись ко мне. Я помогу тебе вырваться из зарослей пырея.

Это был подсолнух. Он тоже не мог еще похвастаться ростом, но листья его уже были широкими и большими, а стебель прочно держался в земле.

Душистый горошек послушался и обвил худенькими ручонками стройный подсолнух. С каждым днём подсолнух поднимался всё выше и выше, а вместе с ним тянулся и душистый горошек. Вскоре они оба переросли все другие цветы.

И вот однажды подсолнух раскрыл прекрасный жёлтый цветок. Он был таким большим и ярким, что в первый миг душистый горошек принял его за солнце.

– Как ты красив! – радовался душистый горошек.

– Ты тоже красив, – сказал подсолнух.

В самом деле – начал цвести и душистый горошек. Словно маленькие шёлковые мотыльки алели на его веточках. И какой сладкий аромат они источали!

Отовсюду слетались поздравить подсолнух пчёлы и бабочки. Все они радовались его красоте и ещё восхищались маленьким душистым горошком, который смело поднялся теперь навстречу солнцу и пышно расцвёл.

А пырей едва не лопался от злости, ползая у самых ног душистого горошка. Но ничего плохого сделать ему он уже был не в силах.

– Как прекрасно жить на свете, если рядом с тобой хороший друг! – говорил пчёлам и бабочкам счастливый душистый горошек.

join.naurok.ua

Код доступа 8113598

Математика (ZOOM)

Тема: «Деление чисел, оканчивающихся нулями. Деление именованных чисел. Решение уравнений и задач »



Вспомни, как превращают именованные числа

Вспомни, как поделить число на 10, 100 или 1000 (см урок 13.04)

Вспомни, как решать уравнения, просмотрев видео



Вспомни, как найти часть от числа

Выполни № 919, 920 стр.145


Русский язык (ZOOM)

Тема : «Глаголы, оканчивающиеся на -ся, -сь.»

Повторите  спряжения  глаголов по таблице

Выполните упр.300, стр.166

Природознавство

Тема: «Природные зоны Украины. Смешанные леса. Полесье »

Выполни тест по теме: "Природа Украины" по ссылке:

join.naurok.ua

Код доступа 6002194

Ознакомьтесь с материалом учебника с. 142-143

В рабочей тетради заполните стр.54-55

Посмотрите видео по теме


Я в Мире

Тема: Культурное наследие народа

Посмотри видео по теме


Прочитай с. 123-126 учебника. Учебник онлайн

https://issuu.com/not-ka/docs/__470038___bibik_4klass_i_y_sviti_r

Выполни задание в тетради с. 47-49


19.04.2021 (понеділок)

Основи здоров'я

Тема: Безопасная прогулка

Посмотри видеоурок по теме



Прочитай стр. 102-105 учебника

http://autta.org.ua/files/files/2_Алатон%20Основы%20здоровья%204%20класс%20учебник%20рус.pdf

Выполни в тетради стр. 44-45

Математика (ZOOM)

Тема: «Деление многозначных чисел на разрядные. Решение задач»

Задания

Вспомни, как поделить число на 10, 100 или 1000 (см предыдущие уроки)

Выполни № 909, 910 стр.145

Русский язык (ZOOM)

Тема: "Сочинение-описание по картине Т.Н. Яблонской "Утро"


Прочитайте текст и рассмотрите репродукцию картины Т.Н. Яблонской «Утро» (упражнение 294, стр. 162, учебника)

Рассказ   о художнике.

Татьяна Ниловна Яблонская – известный художник, заслуженный деятель Украины, лауреат Государственной премии. Татьяна Ниловна изображает на своих полотнах простых людей, их труд. Особое место в творчестве художницы занимают картины, посвященные детям.  

Картина «Утро» была написана в 1954 году. Это гимн красоте солнечного утра. Художница учит нас видеть прекрасное в простом и привычном, в том, что мы далеко не всегда замечаем. Она заново открывает для нас красоту окружающего мира.

Ясное солнечное утро. Лучи солнца врываютчя в комнату через распахнутую дверь, окно освещает девочку, которая только что встала и делает зарядку. Мы с удовольствием смотрим на легкую стройную фигуру девочки, восхищаемся простотой и изяществом ее движений. Глядя на комнату, залитую солнечным светом, невольно проникаешься радостным, светлым настроением картины.

Беседа по содержанию картины.

Что изображено на картине?

Какое это время года?  Как мы это определили?  Опишите комнату, её обстановку.  Что делает девочка? Опишите её фигуру, движения, позу.  Как характеризует комната её хозяйку?  Какова основная мысль картины?

(Т.Н. Яблонская  передаёт атмосферу солнечного  весеннего утра,  радостное  настроение, ожидание прекрасного дня).

Подбор материала для сочинения.

Описание  комнаты:  большая светлая комната, высокий потолок,  дверь на балкон, большое окно, блестящий  паркетный пол, деревянная кровать, круглый стол в центре комнаты, стул со сложенной на нем одеждой, решётка балкона.

Детали: белоснежное  постельное  бельё, школьная форма, сине-белая скатерть с бахромой на столе,  глиняный кувшин, тарелка, салфетка, завтрак.

Украшения: декоративная тарелка, вьющееся растение, цветы на подоконнике и на балконе.

Описание девочки: высокая, стройная, статная, аккуратная, опрятная, чистоплотная. Спортивная фигура; занимается гимнастикой; изящно поднятые руки; плавные грациозные движения.

 Составление плана сочинения.

I. Вступление. Общее впечатление о картине.

II. Основная часть. Описание картины.

1. Центральная фигура картины. Описание девочки:

а) фигура девочки, её внешний вид

б) поза девочки

2. Комната:

а) впечатление о комнате

б) мебель

в) окно и балконная дверь

г) детали интерьера

III. Заключение.

Моё мнение о картине.

 Варианты вступления и заключительной части сочинения.

 Как можно начать сочинение?  1.«На картине Т. Н. Яблонской «Утро» изображена большая светлая комната, в центре которой стоит девочка, делающая зарядку. Картина создает ощущение  утренней свежести, бодрости…» 2. «Я смотрю на картину Т.Н. Яблонской «Утро» и чувствую, как в комнате пахнет свежей листвой и солнцем.  Картина полна света, воздуха…»

Как  закончить сочинение?

1. «Мне понравилась картина «Утро», потому что она наполнена светом и воздухом, создает радостное весеннее настроение,. Удивительно, как точно Т.Н. Яблонская сумела с помощью красок передать и запахи, и тепло утреннего солнца, и  уличный шум…»

2. «Картина Т.Н. Яблонской «Утро» запомнится мне, потому что она очень точно изображает атмосферу утра. Хочется поскорее выбежать на улицу и радоваться весне и солнечным лучам…»

3. «Мне захотелось больше узнать о творчестве Т.Н. Яблонской, увидеть другие её картины…»

Работа над сочинением. (После урока работу присылаем в вайбер)

Домашнее задание: упражнение 295, стр. 163

Образотворче мистецтво

Тема: Рисуем бабочку

Посмотри видео


Это невероятно!  Откройте ссылку, появится тёмный экран, представьте, что это планшет, на котором можно нарисовать...бабочку (от названия "батерфляй")

Рисовать нужно не отрывая палец (курсор) от экрана, просто ведите палец, рисуя контур бабочки, или звёздочку... (иначе ваше творение распадётся у вас на глазах)

И вот, бабочка ожила прямо на экране телефона (компьютера)... Это очевидное невероятное! Попробуйте…

https://seoi.net/butterfly/



Немає коментарів:

Дописати коментар